Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, December 01, 2006

Ps.

Det är något mycket dåligt i mitt huvud som gör att jag aldrig kan fatta mig kort.
Kanske är det för att jag ÄR kort. Något typ av komplex liksom.
Men hur som helst vill jag följa Thomas Grabes exempel och göra lite reklam
för två polare. Två rappande polare! Närmare bestämt:
Anton K från "Anton K and the Ninjas och Illuminati" och Erik, innan mest
känd som "Ereko" från den aldrig bortglömda och ack så kontroversiella gruppen FFL
(Förstörda För Livet). Dessa två "ballers" har gått samman och
tar över, annars sjukt tråkiga, hiphop-Sverige under namet "Grand Prix"
Här är fäljer deras senaste spår, men du kan även lyssna på två tidigare.
Min personliga absoluta favorit är "Jiggy Jiggy", det är en låt som
visar att det kan göras tung, klubbanpassad hiphop även i Sverige.
Det är så tung att jag funderar över hur moder Jord ens orkar bära det hela.

Så klicka er in här nu:
http://www.myspace.com/gggrandprix

1 comment:

Anonymous said...

NÖRD NÖRD KUK