Richies Palace

Följ min kamp!

Sunday, December 03, 2006

"Anonymous said...
Fler tips, stava rätt och bli lite skönare i dina inlägg så
får du kanske fler läsare. Som Thomas Grabe.
Hans blogg skrattar man när man läser,
dig tycker jag bara synd om därnere på Sveriges baksida.
Och du, riktigta schtekare åker inte buss.... "

Det där lät ju övertygande när det skrevs av
någon som UPPENBARLIGEN FAKTISKT
läser denna blogg. Och du, jag vet inte
om din stavning av riktiga faller
in under kategorin "rättstavning".
OCH i samband med maskinskrift
heter det "typos". Typos är fall av felstavning
som inte beror på bristande svenskakunskaper
utan snarare härrör från bristande fingerfärdighet
som resulterar i att fel tangenter trycks ner.

Men tack för att du tar dig tiden att både
läsa denna jävla skitblogg OCH
sedan till och med orkar kommentera den.
Hade det här vart någon annans blogg
och jag hade upptäckt den så hade jag
inte gett den ens en halv minut av min tid.

Slutligen vill jag bara säga till er alla att;
en riktig schtekare åker inte buss.
Puss!

No comments: