Richies Palace

Följ min kamp!

Monday, December 18, 2006

Ännu en arbetsvecka.

God morgon gott jävla fittfolk!
Ännu en tidig morgon och en ny arbetsvecka
och lilla jag har fan inte sovit en enda (ända?) blund i natt.
Sitter nu och går igenom arbetsbeskrivningar
i Excel. Så jääävla tråkigt. Med all vederbörlig respekt
så måste jag ändå hävda att Excel är världens
tråkigaste program. Nej usch asså, fan tacka vet jag program som
Flash, Photoshop, Paint, Word, Kalkylatorn,
Illustrator, Audition och andra trevliga, kreativa program.
Men så fort det handlar om kolumner, diagram,
tabeller och annan dylik dynglik skit, ja då vill man
helst spy mitt över laptopen så att tangenterna blir
alldeles klibbiga och grisiga, och sedan när spyan
torkar så blir dem svårhanterliga och då kan man inte
göra någonting längre. Nej nu måste jag fortsätta med den
här jävla cp-skiten!

Hej då och på återläsande!

No comments: