Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, December 08, 2006

Christer Fuglesang News

Hej igen!
Har äntligen fått kliva utr raketen.
Hamnade för en stund sedan i akut behov av en toalett.
Tänkte utnyttja den som finns ombord
på farkosten. Dem visade oss i början hur man
använder toaletten på farkosten.
Det är en mycket speciell typ av toalett.
Vi fick träna på hur man använder den.
Då var det en kamera som filmade underifrån.
Man skall liksom placera skinkorna så att det blir helt
tätt, sedan trycker man på en knapp så blir det vakuum
och avföringen sugs liksom ut. Lite nervöst faktiskt.
Nu nyttjade jag toan för ett tag sedan, men den blev
inget vakuum, kanske bara funkar i rymden.
Jag vet inte vart min avföring tog vägen.
Jag skriver mer till er när jag vet
hur det blir med den kommande uppskjutningen,
söndag natt eller nåt pratas det om.
Jag förstår inte riktigt deras språk här.
Hej så länge då!

No comments: