Richies Palace

Följ min kamp!

Monday, December 11, 2006

Hej! Och det sluta som en lista över ord jag ogillar.

Tjena! Jag har tre gånger tidigare i dag försökt skriva något vettigt här.
Men varje gång har det bara spårat i väg till att handla
om hur urbota dumma jag tycker de flesta människor är.
Nu tänkte jag berätta att jag imorgon tänker skriva
om två saker på internet. Det ena är en artikel om
att "schtekandet" i Båstad "förbjuds", det andra är en sida,
bikten.nu

Nu tänker jag lista de tio värsta ord jag vet,
ord som jag knappt kan få ur min mun,
tur är att jag inte har några problem med att skriva dem:
Bajskorv
Smegma
Runka (automatiskt ogillar jag då även ordet prunka.)
Blygdläpp
Pulla
Solidaritet
Diskriminering
Jämställdhet
Stånd
Böld
(Ingen rangordning.)

Hej då! Hörs imorgon!

No comments: