Richies Palace

Följ min kamp!

Sunday, December 03, 2006

Jag kom just hem och tänkte "avblogga" helgen
men inser nu att jag är för trött, detta av många olika skäl.
Men som sagt så skall jag berätta allt imorgon.
Söndagar är dagar som skapta för djup kontemplation och begrundan.
Morgondagens post kommer bland annat att innehålla följande:

Vad gjorde Alex Schulman i Göteborg och på Park Lane,
och hur kunde jag missta honom för Adam Alsing?

Hur lyckades jag med att genom någon sorts narkolepsi
somna fyra gånger på spårvagnen och därmed missa
min hållplats dito många gånger, käringberget?

Varfifrån kom min grova lyteskomik då jag sade
till en rullstolsbunden att jag alltid drömt om att
vara just rullstolsbunden bara för att slippa gå över allt?

Hur kul är det inte att två bekanta tjejer har haft beef över hurvida
jag har rätt i att Cheap Monday-jeans och Converese-skor är
värre än ett oansat turkstjärthål?

Och slutligen, varför stod jag i Brunnsparken och tjötade
med tre uteliggande alkisar om att jag vet hur det är
då jag faktiskt själv är alkis?
Ja i morgondagens post kommer detta och mycket annat att avhandlas.

För den som lever imorgon kommer svaren att kungöras.

Kyss mig mellan tårna och smaka på mitt ludd, jävla luder!<br>

1 comment:

Puman said...

Kul avbloggning av helgen!
Det var modigt! :)