Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, November 21, 2006

UPDATE! jag är trött-trött nu. Men har suttit ett tag nu och sammanställt en lista över de 25 tjejer jag tycker är hetast. Denna lista kommer säkert ändras igen om ett tag, men det är i alla fall vad jag tycker nu. Jag och gloggan har även pratat i telefon och kollat upp lite saker inför nyår. Om allt går vägen kan det bli alldeles klockrent. Den som lever får se. Den som i så fall blir INBJUDEN får se. Här kommer i alla fall de första tio damerna. Jag börjar nedifrån: Nummer 10: Bridget Hall. Född: 1977 i USA. Yrke: Modell. Bridget Hall är en sann skönhet med en underbar kropp. Mycket mer vet jag faktiskt inte, förutom att hon är en mycket erkänd modell. Nummer 9: Megan Ewing. Född: 1984 i USA. Yrke: Modell. Ja precis som de flesta riktigt snygga tjejer som är hon fotomodell, en mycket framgångsrik sådan. Med sina 22 år tillhör Megan Ewing ännu den yngre generationen, men fyfarao va het hon är. Korpsvart hår, kristalliknande ögon och antydan till fräknar, ingen kan lyfta fram beach-looken bättre. Hon lade 2002 modellandet på hyllan för att istället bli en hängiven mor. Så hon lämnade modellvärlden med orden "I can fail at everything that I ever try, but if I fail at motherhood I would be crushed". Hon planerarade dock att vara tillbaka tidigt år 2006 så det hoppas jag verkligen att hon är! Nummer 8: Aurelie Claudel. Född: 1980 i Frankrike. Yrke: Modell. Med en utöskt kropp och fantastiskt utseende är hon självklar på denna lista. Att hon är fransyska förändrar ju minst sagt inte saken. Nummer 7: Alizée Född: 1984 på Korsikas kust. Yrke: Sångerska. Alizée är en nätt liten tjej, ca 1,61 cm men hennes kropp är ändå galet tight! Snygg som få, kropp som få och till och med en röst som få. Och a många är vi grabbar som suktat till videolippet i vilket hon dansar iklädd en sjömansliknande dress och vickar på rumpan så att det kokar i brallan. Att hennes låtar också är underbart sköna gör inte saken sämre. Och att Benny Benassi gjorde en tung remix på hennes "j'ai pas vingt ans" (jag är inte tjugo) förstörde verkligen inte vår kärlek till detta fransktalande ögongodis, nej tvärtom! Dessvärre är hon nu mera gift och har både hunnit fylla 22 samt få barn. Fy fan, stampa ihjäl ungen, skjut fransosen och dra tillbaka tiden så att hon återigen kan vara oskyldig och sjunga "j'ai pas vingt ans" medans vi kokar av upphetsning.

Nummer 6:

Gisele Bündchen Född: 1980 i Brasilien. Yrke: Modell. För jävla het är hon och med en kropp att dö för. Det är något så jävla speciellt med brasilianskor, exempelvis att dem faktiskt kan se ur lite hur som helst. Det kan alltså vara väldigt svårt att placera dem som brasilianskor genom att bara titta på utseendet. Detta gäller verkligen i Gisele Bündchens fall. Som en av huvudmodellerna för Victoria Secret är hon enormt stor just nu och har även dykt upp på vita duken. Bland annat i den senaste Taxi-filmen men även i storfilmen Djävulen bär Prada. Att hon skördar stor framgång är inte svårt att förstå. Jag kan dock förstå dem som kanske tyckertt hon ändå inte är så värst märkvärdig, men jag säger er, börja studera henne, titta på hur hon rör sig på catwalken i Victoria Secrets senaste show. Kom tllbaka till mig när du tittat på den och noggrannt studerat henne på en 20-30 bilder. Då kanske du tycker precis som jag, att hon är helt jävla given i toppen på den här satans listan. Nummer 5: Jessica Alba Född: 1981 i USA. Yrke: Skådespelerska. Hon fick sin debut i småcoola serien Darkangel, efter det banade karriären väg. Denna sjukt heta dam med skandinaviskt påbrå är så sjukt het att man nästan blir sjuk och får feber bara av att titta på henne. Jag finner knappt ord. Hon är en sådan perfekt blanding mellan allt. Huden, håret, ögonen, läpparna, allt. Och hon lyckas alltid vara smakligt sexig och samtidigt kännas ganska oskuldsfull men ändå inte i så stor utsträckning att det blir tråkigt. Att hon sedan har enormt bra klädsmak är ett jävla plus, speciellt bland grabbar som mig, grabbar som gillar mode med andra ord. Ja fy fittan vad het hon är! Skulle jag se hennes böhjävel till pojkvän skulle jag fan inte kunna låta bli att slå ner honom, och ja exakt, ev ren jävla avundsjuka. För en gångs skull skule yttrycket "Han är bara avundsjuk på dig" passa in, för ja, jag är nog ta mig faan avundsjuk å de som lagt vantarna på en så jävulskt vacker brud.

No comments: