Richies Palace

Följ min kamp!

Monday, November 27, 2006

Ja hans "självbetydelseknapp" verkar ha fastnat i sitt on-läge.
Jag ligger för närvarande dubbelvikt i något hysteriliknande tillstånd. Vad som
på ett sådant angenämt sätt fört mig hit är Johannes Larssons reaktion
när han, genom att läsa denna blogg, insåg att jag förmodligen hade köpt
likadana B&O hörlurar som honom. Ungefär så här uppenbarade sig hans upprördhet:

Johannes säger:
wtf
Johannes säger:
hjar du köpt likadan hörlurar som mig?
Rickard säger:
jepp ...
Johannes säger:
tönt
Rickard säger:
hahahahaha
Rickard säger:
du är tönt!
Johannes säger:
töööööööööönt
Johannes säger:
wannabee johannes (Johannes Larsson är nog en av de sista människorna
jag skulle vilja vara, jag menar det skulle ju bland annat innebära att vara SOSSE! [Red. Anm.])
Rickard säger:
Du är sån råtönt som tror att du först i världen med dem och därmed kan ha patent på dem ... LOL ....
Rickard säger:
Du är fan patetisk.
Johannes säger:
jag har aldrig sett dom på någonannan
Johannes säger:
du är tönt som
Rickard säger:
DU tror att du är ensam om dem asså?
Rickard säger:
På fullaste allvar?!
Rickard säger:
LMAO!!!!
Johannes säger:
aldrig sagt
Rickard säger:
EXAKT!
Rickard säger:
BAJTARE!!!
Rickard säger:
Fats jag vet inte om det är samma iofs. vilka har du?
Johannes säger:
du har ju sett dom
Johannes säger:
http://www.lifestyle-av.co.uk/images/ranges/form2_cropped.jpg
Rickard säger:
Vet inte vad det säger om dig egentligen ...
du känner dig liksom mindre unik för att
någon du känner har köpt likadana hörlurar ... Aldrig riktigt tänkt på ...
Rickard säger:
ahaa, nej jag har snäckorna ...
Johannes säger:
=)
Rickard säger:
Något fetare än dina skitlurar
Johannes säger:
nu blev jag genast mkt gladare
Johannes säger:
haha
Johannes säger:
jag är lite räddare om mina öron
Rickard säger:
TSSS!
Rickard säger:
SKoja dock bara.
Rickard säger:
jag har dessa
Johannes säger:
fuck you
Rickard säger:
http://www.lifestyle-av.co.uk/images/ranges/form2_cropped.jpg
Rickard säger:
HAHA! In your face sucker!!!
Rickard säger:
Jag viker mig av skratt just nu, allt med tanken på att
du seriöst känner dig lite upprörd över att
jag har köpt likadana hörlurar!! HAHAHAHAHAHAHA
Rickard säger:
LOL
Johannes säger:
FUCK YOU
Johannes säger:
JAG ÄR ROSENRASANDE
Rickard säger:
Skall vi inte slåss i sandlådan också?
Johannes säger:
NÅR DU ENS UPP TILL MIG?
Rickard säger:
Det får vi ta reda på, men för min del
räcker det med att jag kan sparka dig i
kuken och sedan kasta sand i ögonen på
dig när du vikt dig dubbel. SUCKER!
Johannes säger:
du är bara pinsam
Rickard säger:
HAHAHA, du är pinsam!:D
Jag tyckte först inte dem var något märkvärdigt,
men sedan när jag hörde om ljudet etc. läste lite å så ...
ja då tyckte jag det var passande när jag ändå skulle köpa nya lurar ...
Men jag viker mig dubbel av skratt över att du faktiskt är upprörd.
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Rickard säger:
Du är bara föööööör mycket:P
Johannes säger:
FUCK YOU
Rickard säger:
LOL!
Rickard säger:
:P
Rickard säger:
HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA
Rickard säger:
Du har liksom inte ens ett vettigt resonemang kring det hela
Rickard säger:
hahahahahahahhahahaha
Rickard säger:
Det är bara din egna lilla intryckta
"självbetydelseknapp" som har fastnat i läget "on".
Rickard säger:
hahahahahahahahaa
Rickard säger:
Du tycker inte du är lika speciell och unik längre!
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
(Här förändrades Johannes status till upptagen [Red. Anm.])

Kalla mig bajtare. HAHA, lugnt med mig, jag har i alla fall ett par
jävligt goa hörlurar nu och faktumet att Johannes "Gloggan" Larsson
känner sig mindre häftig, mindre unik, mindre speciell etc. när han
går på stan med sina lurar, bara för att han vet att jag har likadana,
ja det killar så där dödsskönt i kistan. Och varje gång jag i framtiden
kommer skänka det hela en tanke så vet jag redan nu att jag kommer
att skina upp och låta min mun breda ut sig i mitt risiga ansikte.
Jag kommer blotta mina gula trasiga tänder för allmänheten.
och det kommer det ta mig fan vara värt, tusen gånger om!

2 comments:

Anonymous said...

Anledningen till varför jag är så ofta omskrivben i denna bloggen är för att jag VAR den enda som stod ut med Rickard. Men dom tiderna är slut nu. Rickard JAG HATAR DIG

Rickard said...

Som jag sagt tidigare, hellre hatad än bortglömd.
hellre väcker jag ert hat än att inte väcka något alls hos er.