Richies Palace

Följ min kamp!

Sunday, November 19, 2006

11:16

Vaknade nyss efter att mer eller mindre legat i ide.
Det är så att jag jobbade först 13 timmar på torsdag.
Sedan hem, sedan sova och sedan upp igen efter 6 timmar
för att jobba fredag morgon, från klockan 6 till
klockan 7 på kvällen, sedan hem, vila, duscha
och sedan tillbaka till Filmstaden Bergakungen
för att möta upp städarna, instreuera dem etc.
Så jag drog på mig lite finare kläder eftersom
att det också skulle vara galapremiär där.
Där inne träffade jag snart på Sebbe, precis som
jag anade astt jag skulle göra. Vi letade efter

städarna, hittade dem inte då. Vi drack lite bärs.
Träffade sedan min farsa som var kalasfull,
han skulle åka hem men gav mig först lite deg.
Sedan minglade jag och Sebbe omkring.
Sedan hittade jag städarna och så drogs
städningen av salongerna igång, det flöt på,
så jag smet iväg ett tag. Sebbe och jag tog en
taxi och åkte till avenyn, först spana vi in Park Lane,
men det var för segt att komma in så vi drog ner
till Honey, och där var det då fan inte mycket folk.
Men vi hoppa in i vipen och drag lite bärs,
morsa på lite folk spana in lite brudar,
drog ut och rökte, sedan in igen och sedan
träffade vi Robert och Johannses utanför.
Sen kände jag att jag behövde dra tillbaka till
Bergakungen så vi traskade alla bort dit.
Sebbe åkte sen iväg, skulle spana in Gamle Port.
Jag drog med mig Robert och Johannes in
och satte även dem i arbete. Sedan var det till att jobba
hela jävla natten och vi var inte klara
förrens runt 12 kommande förmiddag.
Så på 3 dagar har jag alltså avklarat en hel arbetsvecka.
Så när jag kom hem på lördagförmiddag var det
direkt ner i sängen, däcka och ja, som sagt
vaknade nu för en stund sedan, vet inte hur länge
jag har sovit riktigt, men det kan ju ni räkna ut.

Hej då! ;)

No comments: