Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, November 10, 2006

Kvinnokroppar


Tidigare i dag grubblade jag lite över kvinnokroppar.
Dem kan se ut på fasligt många olika vis.
Väldigt många fina vis, men också en del riktigt hemska vis.
Det värsta är att det går aldrig att veta hur dem ser ut
förrens man fått av dem kläderna.
Dem stora fylliga tuttarna kan plötsligt uppenbara sig
som fula, hängiga skeva och med gigantiska bröstvårtor
och vårtgårdar som vi så fint kallar det.
Dem kan också ha sett små ut med kläder
men plötsligt se underbara ut när trycket från bhn släpps på.
Man glömmer oftast att dem inte är lika bruna som resten av kroppen.
Sen har vi rumpan, den kan lyftas upp och paketeras
på ett utomordentligt vi med hjälp av rätt jeans.
Men när jeansen åker av, kan miljontalt kraterliknande
celluliter plötsligt träda fram och sätta skräck i vilken
fantasierna på vilken kåt karl som helst.
Ja, men visst kanske är det lite av spänningen också.
För rätt som det är strippar man en tjej
och allt bara är så perfekt!
Tills man kommer till fittan, då är den för jävlig!
Hårig som självaste chewbacca och med blygdläppar
så stora att dem påminner om Jay-Z och sist men inte minst
en klitoris som hänger utanför och ser ut som en jävla tunga.
Så det hela faktiskt slutar faktiskt med att
underlivet ser ut som ett mycket hårigt jävla ansikte.
Men ja det händer ju att faktiskt allt är näst in till perfekt.

Så jag satt alltså och funderade runt den perfekta kvinnokroppen.
Fasta, välformade bröst, inte för stora men inte heller för små.
Måste se naturliga ut, bröstvårtortorna skall vara lagom stora,
yppiga och distinkta med slät bröstgård.
En fin mage med lite underhudsfett
men absolut inte så att det ser mulligt ut, nej det får bara
vara så där så att det ser friskt och hälsosamt ut, dem får
med andra ord inte se ut osm några anorexiafall.
Sedan en fast välformad distinkt med liten äppelformad rumpa.
Ryggen skall vara rak och axlarna små och absolut inte breda men bestämda.
Ryggen och axlarna tillsammans skall hålla uppe kroppen
ocg ge en snygg hållning. Höfter måste finnas, men inte för breda.
Benen skall vara långa och slanka med lår som är blir bredare upptill
och går ihop proportioneligt med rumpan.
Fan det är svårt att förlara men jag har bilden i huvudet.
Efter att ha funderat över det här bestämde jag mig för att ge
mig ut på jakt, så jag hoppade in på www.free6.com
och började leta. Porrstjärnor är inte alltid dem med snyggast kroppar
men jag var ju på jakt efter helnakna kroppar så.
Och porrstjärnor är ändå några av de få som tjänar pengar
på att vara helt nakna så bland dem finns ju garanterat snygga
kroppar att hitta. Så jag letade runt ett tag men hittade inget
som passade riktigt med min bild, men som sagt,
det finns inte ett bar sett en kvinnokropp kan se ut på,
det finns hundratals. Så här kommer ett kollage med
några av dem jag tyckte extra mycket om.
Nu får ni gärna skriva en kommentar om vilken NI
gillar allra bäst ...
Nu vill jag dock inte att min blog skall bli en porrsida
så jag har täckt över lite på vissa.
Och som ni kan se har jag censurerat ansiktena,
detta för att ni skall se enbart kropparna och inte döma
efter hur dem ser ut i ansiktet ....
Så ta en titt på kollaget ovan och bedöm, lägg sedan din röst.

Hej då!

No comments: