Richies Palace

Följ min kamp!

Monday, November 20, 2006

LEDSEN OCH BESVIKEN!

Jag vet inte hur jag skall göra för att håsa min blogg :(
Jag måste vara helt värdelös på att promota :S
Jag har bara lyckats branda lite.
Jag har inte lyckats networka.
Jag har dock hunnit runka tre gånger i dag, fan!
Dessa tre synder har kastat mig in i grottan
av obligatoriskt självförakt.
Det obligatoriska självförakt som alltid följer
tätt in på det att man har lekt med sig själv.
Nu får jag väl bara hoppas att resten av familjen
inte fattar att det sär så kallade snorpappret
egentligen inte alls är något snorpapper.
jag kan förklara mitt tillstånd som följande:
postonanistiskt självförakt. Och följden av
detta kan bli att man känner sig deprimerad,
smutsig, omotiverad, apatisk, oduglig
samt enormt kissenödig.
Så nu sitter jag och håller mig och försöker att
inte pissa i byxorna.

Hej då, nu går jag ut i garaget, kopplar en slang
till avgasröret och för in det genom rutan
startar bilen och sätter sedan på theme-låten från M.A.S.H;
"Suicide is painless". Vill ni mig något så adressera
brevet till helvetets avgrund.

För alltid, hej då!
För evigt er, Rickard A. Nilsson

1 comment:

sabina said...

Underhållande :)