Richies Palace

Följ min kamp!

Wednesday, November 08, 2006

HELVETE

HELVETES JÄVLA FITTSKIT!
Jag kliver in på min egen blog, sedan vidare in på min egen gästbok.
Väl inne på min kära gästbok upptäcker jag till min glada förvåning
att det nu är hela SJU inlägg i den och jag upptäcker att ämnet som
kommit lite på tal är lotto och "ring-in-å-vinn" program.
jag beslutar mig för att droppa min åsikt i frågan, vad händer då?
Jo det står att det uppstått ett litet fel då meddelandet verkar
innehålla ord som ej är tillåtna! VA?! jag har då fan inte aktiverat
något jävla "rent-språk"-filter, så jag hoppar in som administratör
och hittar under några inställningar att filtret automatiskt stod på typ "lagom".
Så jag ändrar alla dessa jävla filter, jag vill ju då fan inte ha någon jävla censur.
Sedan hoppar jag tillbaka till gästboken och skriver återigen samma sak,
faktum är att jag faktiskt hade kopierat det efter att det "förbjöds",
så jag klistrar helt enkelt in det igen och skickar iväg det.
vad händer då? Jo samma jävla text kommer upp.
Jag hoppar åter igen in som admin, när jag sedan ger mig på allt igen
blir jag ta mig fan blockad, jag kan inte skriva i min egen gästbok!
Men jag upptäcker att eftersom jag är medlem på denna gästboksservice
så kan jag logga in och häva blockeringen, jag gör så.
Sedan skall jag gå in och skriva i gästboken igen och blir ta mig fan
blockade igen! Så jag går in för att häva blockeringen IGEN, men
den här gången säger den att jag redan skickat en förfrågan och
att jag då är välkommen åter om några timmar.
Nu kan jag inte ens besöka min gästbok som administratör!
Vad fan är detta??!!!? Är det någon som vill bli skjuten i huvudet eller?

No comments: