Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, November 24, 2006

Det första jag skall berätta för er nu
är att jag besitter ett ohejdbart hat och förakt
mot folk med en viss typ av munnar.
Jag vet att jag har placerat förakt och liknande
mänskliga emotioner och attityder på
utelistan, men det här kan jag faktiskt
inte hälpa, jag rår helt enkelt inte för det.
Dubbelmoral i all ära, men så är det.
Munnarna jag syftar på är sådana som
på något äckligt vis aldrig är stängda.
Normalt när man bara slappnar av
så hamnar munnen i ett lätt öppet läge.
Normalt sätt så skymmer läpparna tänderna
och tandköttet. Men sedan finns det den
där gruppen av människor vars munnar
för tankarna till mongolider. Deras äckliga
jävla munnar hänger liksom lite suktande,
hela jävla tiden, ständigt skall man behöva se
deras jävla tänder. Ofta har dem också ganska
så tjocka läppar. Deras käftar ger direkt
en slapp men pervers look.
När jag ser en sådan individ börjar
jag automatiskt ogilla personen.
Jag får direkt känslan av att det är en
äcklig, pervers och knepig person som besitter
enorma tendenser till att vara ättrig som satan
fast än han är en total nörd. Är det sedan så
att personen i fråga har glasögon så får det
mina nävar att per automatik knyta sig så
där hårt att knogarna bli alldeles likbleka.
Spelar ingen roll om dem är ungar, tonåringar
eller vuxna, jag avskyr dem. Och faktum
är att ungar är dem värsta. Ni vet det är
sådana där ungar som runt tretiden
sätter sig mittemot en på spårvagnen
och bara stirrar på en genom sina jävla
flaskbottnar och med en ständigt snorig näsa.
Man stirrar tillbaka på de här jävla freaken,
men dem forsätter bara att stirra helt oberört och
alldeles likgiltigt. Är man rökare skall man
passa sig extra noga för denna vedervärdiga,
kanske till och med uppriktigt onda, individ.
För upptäcker dem på något vis att du är
rökare, så lika självklart som att engelsmän är fula
så kommer ungejäveln fråga -Varför röker du?
Du vet inte riktigt vad du skall svara, och oavsett
vad du svarar så kontrar denna lilla djävul med:
-Min mamma säger att det är farligt att röka
och att man kan dö.
Du svarar -Jo tack jag vet det!
Men ungjäveln fintar, -Men varför röker du då för?
Vid det här laget vill man greppa tag om
horungen med ett hårt tag om halsen,
slänga ner honom på golvet, bränna
honom i ögonen med en cigg och
sedan stampa honom i huvudet så hårt
att dem där jävla glasögonen skär sönder
ansiktet på honom, för att sedan slänga honom på spåret,
kapa spårvagnen och köra över honom
så många gånger att han liknar en krögarpytt.
Där står man blodig med ruffsigt hår och
ens ögon fullständigt utstrålar en psykopats
tillfredställelse. Man tänder en cigg och påminner om
Patrick Bateman efter att han har slaktat
Paul Allen med sin skimrande yxa.
Och just som man tänder ciggen hör man:
-Det är faktiskt farligt att röka.
Ungjäveln hade tydligen en lika ond jävla kompis.
Nu står man inför sitt livs värsta vägskäl;
skall man duka under för begäret att rätt och slätt slå ihjäl
den här ungfittan också och på så vis
låta sig själv förvandlas till en psykotisk mördare,
eller skall man ge upp och istället, på snabbast möjliga vis,
ta sig till Älvsborgsbron, klättra över räcket
och helt enkelt göra sorti som en pizzaliknande fläck
på den hårda asfalten? Svårt val.

Så om du tycker att du påminner om ovan beskrivna
person, så snälla, låt mig bara vara. Titta inte ens på mig
.
Och faktum är att det spelar ingen roll om du är
4 eller 104-år gammal, det enda jag tänker på
när jag ser dig är hur bra ditt huvud skulle passa under
min högfrekvent stampande fot.

Så snälla skona mig från era äckliga munnar!
Och tänk inte tanken att tänja på gränserna
för då kommer ärligt talat någon av oss att dö.

No comments: