Richies Palace

Följ min kamp!

Saturday, November 25, 2006

Nu står det klart, den här bloggen är dödsdömd.
Likt en spark i magen från en anabolahäst kom domen.
Mannen jag så innerligt och ärligt avgudade,
mannen som var min förebild, efter Per Sköld,
har genom en kort text krossat allt mitt hopp
och all min tro för framtiden, han hatar mig helr enkelt.
Själv komme rjag nu gå igenom ett antal känslomässiga
tillstånd för att handskas med det här. Det första
börjar nu: förnekelseprocessen. Sedan kommer
jag nog att bli mycket ledsen, efter det kommer
jag att bli hatisk och sist men inte minst kommer
jag att sluta som katatoniskt schizo och.
ren och skär apati kommer yttra sig, jag kommer
att stänga ut världen och leva i en liten bubbla.

Personen som alltså har dödsdömt mig är Thomas Grabe,
genom att på sin blogg öppet förklara att han hatar mig.
http://www.thomasgrabe.blogspot.com

No comments: