Richies Palace

Följ min kamp!

Monday, January 08, 2007

Uttråkad över öronen

Men men, sådant är livet, man kan inte ha kul jämt
för skulle man ha det så skulle man ju inte veta att
man hade kul eftersom att man inte hade något tråkigt
att relatera till. Hmm ... Nå ja, nu har jag just lagt upp
mitt CV samt profil på Monster.se (jävligt konstigt namn på en arbetsförmedling).
Mitt CV känns ganska bra nu ändå, dock saknas det en del på
utbildningsbiten, men men. HYGIANTEKNIKER/LOKALVÅRDARE
finns dock med i det, inte riktigt så glassigt som något
har fått för sig att det skall låta, "sketen städare"
säger nog mer om vad det egentligen är för befattning.
Nå ja, nu kan ni ju kommentera det, not. För kommenterar
gör ni ju aldrig, nej ni är lite gratisläsare kan man säga.
Lite som dem som står inne på pressbyrån och gratisläser
herrtidningar medans dem väntar på bussen. Parasiter.
Eller lite som fuskåkare på lokaltraffiken; lika mycket
resenärer som alla andra men dem syns aldrig i statistiker.
Nu syns dock ni i min besökarstatistik, men det är
ändå lite retsamt att ni kan tänka er att ta del av mitt liv
på ett så djupgående vis, men hekt utan att bidra eller
tillföra något. Ni kan alltså inte ens skriva en liten kommentar.
Hatar ni bloggen så skriv det ffs! Gillar ni något på den
så skriv det ffs! Jaja, nu tänker jag inte skriva mer den här gången,
har liksom annat att göra nu. Runka kanske, eller inte.

Hej då parasiter!

Ps. Comments FTW!

No comments: