Richies Palace

Följ min kamp!

Wednesday, January 17, 2007

Stundande sommar ...

All bitterhet, olycka samt ångest åt sidan.
Mitt hopp för framtida morgondagar tändes
när jag tänker på den stundande sommaren.
Även om det ändå är ett tag kvar så känns
det som om att tiden går ganska så fort.
Vi är nu inne på lite mer än mitten av denna
första månad på året, så vi har sedan februari,
mars, april och maj att avverka. Dem går fort.
Så fort vi kommit in i mitten av april så
löper det på bra sedan. Ja rätt som det är så
är ändå sommaren här och någonstans har
jag hört om att det tros bli en rekordsommar.
Det tror jag gärna på och det känns ganska
sannolikt om man tittar på hur vädret har blivit.
Nå ja ... jag lämnar er här med en solnedgång
i Saltholmen som jag fotograferade förra sommaren.

2 comments:

Paulin said...

Richard, det kommer vara minusgrader in till maj. Bara så du vet.
En 3,8a i betyg på resten! =D

Anonymous said...

Stava aldrig någonsin mitt namn fel igen.