Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, January 09, 2007

Snygg

Efter att i texten under denna ha kastat lite
skit på mig själv och kanske gett er fel bild
av mig så vill jag bara påpeka faktumet att jag
trots allt är invald medlem på sidan: www.beautifulpeople.se,
en sida man får vara medlem på om övriga medlemmar,
av det motsatta könet, tycker att man är tillräckligt attraktiv
och därav ger dig en positiv röst. Tillräckligt många
positiva röster i förhållande till få negativa
ger personen i fråga en plats på communityn.
Communityn arrangerar sedan träffar över hela världen.
Träffar för enbart snygga människor.
Jag är dock ful, så det hela är ganska underligt.
Alla andra är ju så snygga. Alla utom chekkan,
han är till och med fulare än jag.

Så här ser jag ut när jag vevar:

No comments: