Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, January 23, 2007

Alarmet ljuder (dö ditt jävla luder!)

Alarmerande uppgifter!
Bloggen håller på att dö!
jag vet inte hur illa det egentligen är
men det känns som om en sådad företeelse
skulle plocka bort en viss förströelse ur
mitt förstörda liv. Nej det får bli ändring.
Jag skyller inte på er utan helt och hållet
på mig själv; det är jag som bär ansvaret
för denna blogg och avtar besökarantalet
så är det helt enkelt för att jag inte
uppdaterar tillräckligt ofta, alternativt
att uppdateringarna inte är tillräckligt
intressanta. Mitt liv är inte så värst
intressant tyvärr. Sedan så glömmer jag av
vad jag skall dela med mig av i mitt liv
och när jag väl har något att dela med mig
av ja då orkar jag inte skriva skiten eller
också så funkar inte mitt internet eller så.
Nå ja, jag lovar att från och med nu skriva
någonting varje dag. Jag funderar även på
att lägga upp ett bloggschema. Ett sådant
bloggschema skall då innehålla fasta dagar
då jag lägger upp en film. Fasta dagar för
någon liten saga och varje söndag bör ju då
innehålla avbloggning av helgen med tillhörande
bilder och skvaller. Nå ja, får se hur det blir
med det. Något drastiskt måste i alla fall ske.
De senaste veckorna har besökarna avtagit avsevärt.
När det var som bäst hade jag ett dags snitt på
i alla fall 50. Ni ser ju ovan (jag är ovan) hur det ser ut nu.
ILLAA!!!
Hej då bög!

No comments: