Richies Palace

Följ min kamp!

Sunday, January 28, 2007

Midnatt råder ...

Visst kan det väl vara underbart med midnattskontemplation!
Ja själv sitter jag just nu själv. Jag, lite rödvin och min laptop.
Och det är förvånansvärt trevligt. Jag kan absolut sträcka mig
till att säga att jag tillhör den lyckligt lottade, ringa skara av
människor som faktiskt kan ha det väldigt trevligt med sig själva.
Ganska så utomordentligt bra faktiskt. Jag har under ett otal
tillfällen denna kväll och natt övervägt händelsen av att dra in till
Avenyn eller kanske bara något litet ölhak, men efter att
omsorgsfullt ha vägt mina alternativ, sitta hemma och ha det
trevligt med mig själv (onanera om det blir allt för spänningslöst).
Eller dra ut och rulla hatt i stadens uteliv, på guldvåg så har jag
nu vägt det väl och kommit till slutsatsen att det är en allt för
lång väg och allt för mycket möda inbegripet i verbfrasen
"ta sig till", som i det här fallet avser stan. Så jag sitter kvar
hemma med mitt rödvin och min dator, lyssnar på house-musik
och avnjuter känslan av att åtnjuta mig själv. Narcisism på hög nivå.

Ps. Jag kommer snart att presentera följetongen
om mitt liv. Allt i bilder och text. Ni skall alltså
få den ocensurerade verkligheten om hur jag
blev jag. Vad som har färgat, samt missfärgat
mitt liv. Allt från det att jag föddes till dags dato

Här nedan följer också lite bilder från just precis nu,
nästan nu i alla fall. Bilder jag tog för drygt 10 minuters sedan alltså.

Rödvin och ett par avsnitt av Scrubs!

Yes!

Now, Bye Bye!

No comments: