Richies Palace

Följ min kamp!

Saturday, January 27, 2007

I dag, i går och imorgon. Tiden är evig.

Orkar man gå ut på stan i dag eller ej? Det må vara ett
I-landsproblem men detskiter jag fullståndigt i. Orkar jag
gå ut och härja i dag? Ja du, jag vet inte riktigt. Får se
vad som händer tror jag. Var ute igår ... jävligt ball dock.
Först var vi ett gäng på Flame i MAJORNA. Jag spöade
Sebbe i biljard. Jag är ganska bra. Sedan sjöng några lite
karaoke bla bla bla. Sedan bangade de flesta att dra in till
stan så det blev bara jag och Bajs-Anna, vi knullade på
spårvagnen. Sedan drog vi förbi Peacock, men sket i det.
Förbi keybar men det höll nästan på att stänga så det
slutade med parkan. Träffade en jävla massa polare där.
Fick dessvärre stå i cp-kö ett tag. Sedan visade det sig
vara queer, alltså bögkväll. Ganska ball dock. Jag gick på
bögjakt. Bla bla bla. Orkar inte skriva mer nu ... e seg.
Hörs sen.
Puss och kram!

Ps. Tog lite bilder och filmade lite med telefoneni går.
Lägger upp senare när jag hittat sladden igen.

No comments: