Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, January 05, 2007

Ni får ursäkta mig men jag har den senaste tiden haft
för mycket att göra. Allt sedan julhelgen tågade in så har
jag festat ytterligt. Även nyår har nu avverkats.
Dessvärre åtföljdes hårt festande av en hälsomässig nedgång.
Jag blev sjuk och har nu sovit i drygt två dygn.
Men nu är jag frisk, full av överkskottsenergi.
Utöver allt detta så har jag drabbats av bloggtorka,
jag har liksom inte riktigt vetat vad jag skall dela med mig
av och vad jag skall hålla för mig själv. Denna bloggtorka
trodde jag skulle ge bloggen samma dom som Saddam Hussein:
Döden. Kanske inte genom hängning då, men kanske genom
besökarsnitt på noll eller något allvarligt virus.
Men till min bittra förvåning hade jag nu i dagarna ett högre snitt
än någonsin, trots att inget har hänt på bloggen, skumt.
Kanske klarar sig bloggen bättre utan mig, den kanske
faktiskt klarar sig bättre på egen hand. Ja den kanske faktiskt
ät bättre utan mig, kanske till och med är så att jag är den
svaga länken här. Kanske skall jag helt enkelt låta bloggen
leva sitt eget liv. Nja, vi får se hur det blir med det.
Nu skall jag spela in en film eller något sådant,
något kreativt skall jag i alla fall göra. Så läses vi snart igen

Ps. Ovan har ni också ett skumpakort, känns som om att
det var ett tag sedan jag bjöd er på ett sådant.
Men skumpakorten är en tradition som måste återupptas.

Hej då!

No comments: