Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, January 05, 2007

Richies Palace Sex-Akut

Det har kommit till min vetskap att många av er där ute
lider av ett alltför torrt och okryddat sexliv.
Som den filantrop tillika humanist som jag är så
har jag bestämt mig för att ändra på detta.
Idag den femte januari klockan 16:08 inviger jag därför
Richies Palace egna sex-akut. Richies Palace sex-akut
kommer vara er vattentäta ficklampa i den öken ert
sexliv just nu är, men tro mig, vi ger kommer ge oss
ut på hav djupare än självaste marianergraven, mörkare
än den bäcksvarta natten i de djupaste skogarna i Sussex.
Och vildare än den vildaste väst som någonsin funnits.
Och inte minst, kryddigare än alla asiens länder tillsammans.
Så hänge er nu till Richies Palace sex-akut och ert sexliv
kommer aldrig förbli det samma. Så här som öppning
skall jag bjuda er på en sexställning som kan anses som en
exklusivare krydda än saffran och hetare än tabasco.
Ställningen är bland insatta människor känd som
"spiderdog" och det är just det namn vi kommer hålla oss
till här. Ställningen riktar sig uteslutande till män, eller kvinnor
med strap-ons. Ställningen skall ske som en överraskning i
det annars så torra radhus-sexet. Så alla ni män, slå er nu ned
och följ noggrannt instruktionerna som följer nu:

1. Förhindra att frugan, tjejen, pojkvännen (om du är bög)
kan se vad du läser just nu.

2. Träna nu på att göra spiderdog-masken, själva kärnan
i sexställningen spiderdog. Gör den om och om igen tills
du känner dig säker på att du kan utföra den effektivt.
För att den skall fungera optimalt i ställningen bör den kunna utföras
på under tre sekunder.
ANMÄRKNING: Använd gärna skyddsglasögon under övningsperioden.

Så här gör du spiderdog-masken:<br>


3. När du nu känner dig säker på masken så testa den för dig själv i
sängen ett par gånger. Stå då på knä i sängen och jucka i luften
och forma snabbt och plötsligt masken.

4. När du känner dig helt säker på denna ställning är det dags att
testa den i praktiken. I praktiken utförs ställningen som en modifiering av doggystyle.

Mannen penetrerar alltså kvinnans sköte bakifrån.
Hon står på alla fyra i sängen medans mannen står på knä bakom.
Till en början genomförs ställningen som en ordinarie doggystyle
men när mannen känner för det så knackar han kvinnan på axeln
för att få hennes uppmärksamhet, och just innan kvinnan hunnit
vända huvudet om så formar mannen spiderdog-masken.
När kvinnan då stirrar förvånat på mannen

så skriker han så högt han kan:
SPIDERDOG!
Det hela bör då i kvinnans ögon se ut
något som bilderna här nedan.


Jag hoppas nu att ni finner denna ställning mycket tillfredställande.
Och tveka inte på att ställa frågor eller titta in här på Richies Palace
för vidare sexuella tips.

Heta hälsningar,
Richies Palace Sex-Akut

1 comment:

Anonymous said...

Been there, Done that liksom.
Funkade väl sådär ...