Richies Palace

Följ min kamp!

Wednesday, January 10, 2007

Spelet

Att lösa tjejer och få "ligga" är väl inte vidare svårt.
Det handlar mest om att få komma innanför trosorna
på en riktig puma tillika svårlöst tjej, det är det som är
det faktiska spelet. Hur som helst för drygt ett år sedan
såg jag en reklamaffisch för boken "Spelet" (The Game)
av Neil Strauss. Jag hoppade in på webadressen
, som jag hade sett, och sög till mig lite mer information
om boken. Jag insåg snabbat att boken helt enkelt
handlade om sofistikerat raggande. Boken lär intressant
så jag beställde den, läste den och blev förvånad över hur
ändå bra den var. Teknikerna den tog upp var intressanta,
vissa kända sedan innan, andra inte. Jag sög i alla fall till
mig allt och omsatte genast min nya kunskap i praktiken.
Då stod det klart, teknikerna var helt galna och fungerade
så jävla väl. Så jag föll pladask för själva spelet och började
suga åt mig mer kunskap som stod att finna på sidor
som www.mysterymethod.com och det var hur ball som helst.
Men en dah rann motivationen ur mig och jag blev bara störd
i huvudet igen. Och så är det även nu. Men under min tid
i spelet hann jag läsa och skriva mycket i forumen på
ovanstående sida och herre jävlar vad mycket bra tips det finns
där, inte bara för hur man raggar tjejer utan även hur man
kan träna upp sitt självförtroende, hur man kan bli mer social,
hur man kan göra för att upplevas som en rikgtig alfahanne etc.
Så alla ni patetiska pubisinvigda slynglar som läser här
bör verkligen ta del av den sidan. Själv har jag skrivit en
lagom avhandling av ämnet kommunikation. Den är lång
men ack så värdefull. Faktum är att artikeln till och med har placerats
i "Best-of-the-forum" (vilket är forumet jag rekomenderar)
och har lästs av tusentals och åter tusentals, nej inte riktigt så många
som ni nu kanske får för er, men över fem tusen i alla fall.
Fråga mig inte varför jag plötsligt fick för mig att skriva om detta
men jag hade idétorka. Nå ja, njut njut.
Tja på er!

No comments: