Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, January 30, 2007

Jävla svin!

Jag hatar er verkligen och hatar är ett starkt ord.
Ni är äckliga jävla snyltluder och sletna jävla as!
Tror så jävla bra om er själva! Jag hatar er!!!!
Seriöst asså! Jävla gratisläsarsvin! Har ni en jävla
aning om hur jävla aptråkigt det är att tala för
döva öron? Jag fullkomligt hater er. Justr nu vill
jag slå sönder hela jävla datan. Är så jävla irriterad!!
Jävla horor, patetiska sossesvin och allmänt slödder!
Ointeligenta jävla utsugare!!!! DÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så vägrar min msn att fungera! "dunk" du kan inte
loggas in. Men den är ju störd in sitt jävla cphuvud!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORA!!!!!!!!!!!!!
Jag kommer snart lägga ner den här jävla bloggen!
Dra åt helvete med er era jävla fittsvin!!!!!!!!!!!!!
Gå och dö för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!
Om niu skall besöka sidan så kommentera något för
helvete!! ANnars kan ni fan ge fan i att ens besöka!
Dra åt helvete med er, jag vill inte ha er här!!!!!!!
Fatta det!! Stick!!! Äckliga jävla as! jag vill putta ner
er på backen för att sedan stampa er i huvudet!!
Svin är vad ni är, hoppas ni alla dör, inklusive era
familjer och era jävla barn om ni har några!!!
Hoppas ni blir invalidiserade efter att ni blivit påkörda
av en stor jävla buss! Hoppas det är 91:ans buss
och att jag sitter på den och ser allt, då skall jag skratta
medans du och sin familj ligger och blöder, sedan
skall jag spotta på liken och kasta dig för ett stup.
Så nu känns allt lite bättre.
Hej då svin!
Nu skall jag i alla fall ringa till ett tryckeri för att trycka upp
nya visitkort.

No comments: