Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, January 16, 2007

Mr Poomans semesterbilder

Efter att någon hade smygfilmat Mr Poomans minst
sagt perversa toaupplevelse och sedan lagt upp den
på youtube så blev Mr Pooman lite av en kändis.
Filmen gjorde succé och började sakta men säkert
att generera en hel del deg. Mr Pooman stämde
personen som hade lagt upp filmen och erhöll därmed
ett skadestånd på 8,2 miljoner dollar. Efter att jag inte
sett röken av Mr Pooman på ett bra tag så överraskades
jag i dag med en bunt vyrkort från honom. Dem var
adresserade Hotel Byblos, Saint Tropez, Frankrike.
Han verkar ha en underbar tid som B-kändis.
Titta bara på bilderna nedan!

Ps. han nämnde även att han hade haft ett helt filmteam med
sig. Får väl se framöver om han kommer att publicera
filmmaterialet. Känner jag Mr Pooman rätt så anar jag att
den kan få lite problem med cesurering och så där ...

No comments: