Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, January 23, 2007

Kameltå!

När sommaren väl har kommit kan jag inte
få nog av tjejer i vita tights, bufalloo-dojer
och inte minst en framträdande camel-toe
mellan deras nerkissade ben. Sedan skall
dem komma fram till mig, med en röst
så gäll att Nannyn Fran tappar hakan, och fråga
mig om en cigg eller en bärs eller kanske både och.
När dem frågar skall dem dra upp dem tighta
vita byxorna så att dem skär ännu djupare och får
den redan framträdande kameltån att anta full form.
Sedan får jag svara -Tro fan jag har en cigg och bärs!
Då skall jag ta ciggen jag redan röker på,
trycka upp den mellan bena på henne så att hon
skriker så högt att stans alla rutor krossas.
Sedan tar jag min oöppnade trefemma
(som jag införskaffat av just denna anledning),
öppnar den så att det skvätter i hennes översminkade
face. Sedan häller jag hela folkölsblasket i hennes
platinablonda hår och ser hur det likt ett vattenfall
rinner ner för hennes stora panna, ner över hennes
nypontuttar och vidare ner för att sedan göra hennes
vita men smutsiga byxor genomskinliga. Sedan
skall jag på hård rysk brytning säga:
"You disgust me you whore! You´re almost not even
worthy a fuck, you camel toe bitch!"

1 comment:

Anonymous said...

Jisses, maken till latent homosexualitet får man leta efter! Slappna av och kom ut ur garderoben istället.