Richies Palace

Följ min kamp!

Thursday, October 05, 2006

03:27

Tjena vänner! Kom just hem ... slappt ... men vi börjar från början av kvällen; satt hemma och brände en jävla massa skivor, måste ju ha det nu när jag skall vara DJ på cheers framöver ... LÖRDAGAR! Hade bränt ett 20-tal skivor när Sanna plösligt började snacka med mig på msn och fråga om jag hade lust att hänga med på bio ... Jag var inte feg. Filmen började klockan 9 och klockan var tio över åtta ... så det var bara te att slänga på sig kläderna och göra sig i ordning så gott jag hann ... Jag hann ... lunkade upp till bussen, 50 bussen till kungsport ... ANlände, traskade från kungsport till filstaden, träffade Sanna, vi gled in, hon köpte en cola sen geld vi in på rullen. Sanna hade fårr biljetter via någon vän som hon egentlien skulle gå med men vännen hade tydligen blivit sjuk ... jaja, hur som helt, filmen biljetterna var till var "The Guardian" vi såg filmen ... Typisk hollywood-film, men ändå en okej film om man tänker på hur spontant det hela var ... Filmen tog slut, vi traskade ut, jag följde henne en bit, så vi hamnade på järntorget, rökte en cigg och tog farväl ... jag klev på vagnen, segade, såg lite folk jag kände igen på vagnen men undvek kontakt, ja ni vet hur det är, ibland orkar man inte. Så väl i Käringberget, det var dags att gå av, men då kände jag igen James och hans röst så jag klev bort, ruffsade honom i håret och sa "Tjena JAMES!" han hälsade tillbaka, jag undrade om dem hade vart ute och festat men han svara att dem just skulle in å festa men att en av tjejerna hade glömt sin väska när dem åkte från honom så nu skulle dem bara hämta den och sen åka till deep. Sugen på att kröka som jag faktiskt var så sade jag att det lätt soft, han fråga om jag ville hänga på ... så ja, varför inte ... Vi åkte till James, hämta tjejens väska sen åkte vi mot stan med den taxi dem tidigare hade beställt ... In till deep ... traska in, kröka. Jag var inte inställd på fest och tänkte att det lär vara bara slappt men väl inne träffa jag massa polare ... cevat, ekan (som var bartender), oscar björlig mm. blev bjussad på lite krök ... köpte lite krök ... rökte lite ... dansade lite (det är man illa tvungen att göra när man är ute med James.) ... pissa ett par gånger ... dansa lite mer ... kröka lite mer ... träffa någta polare till ... sen runt halv 3 tröttna vi ... drog ut ... softa en stund, skoja lite ... traskade sedan neråt ..tjejerna drog och jag och James tog en svart-taxi hem ... svart var den .. chaffisen var från Nigeria och pratade ghettoianska ... han hade planer att skaffa sig en master degree in economy ... vi åkte hem ... jag traskade in, kilade upp och hämtade ett par cigg, rökte en cigg på altanen och satte mig sen här ... och just det, här är jag nu ... TjABBA!

No comments: