Richies Palace

Följ min kamp!

Saturday, October 28, 2006

Lördag, 28 oktober, 18:18

TJENA FUCKERS!
Har just kommit hem från farmor.
Sitter och slappar och lyssnar just nu på
Junior Jacks senaste släpp, See You Dancin´.
Så, Jag, Robert och far var och besökte farmor i dag,
det var ta mig fan på tiden.
Min farmor är nu ganska gammal,
och börjar bli en aning borta
så nu har hon gått med på att
flytta till ett äldreboende,
så i dag var sista gången som vi
kunde besöka henne i hennes lägenhet.
Så vi hade köpt med oss lite bullar,
cider och en flaska Baileys,
som vi vet att hon gillar.
Så nu är jag alltså hemma, helt själv.
Far kör Robert och Ronnie är i Stockholm.
EN SAK HAR SLÅTT MIG
Jo asså, i en post nedanför har jag lagt upp
bilder på de personer som www.myheritage.com
ansåg att jag hade relativt stora likheter med.
En av personerna är Leonardo DiCaprio.
Hade jag nu hört det för kanske fem år sedan,
ja då hade jag fan i mig tagit det som en komplimang,
men jag fattar ärligt talat inte vad som har hänt med grabben.
Från att ha varit en riktigt flickfavorit och
sett jävligt fräsch ut så ser han ju i dag för jävlig ut.
Titta bara på de här bilderna:

Dessvärre är det bilden på honom i dag som jag påstås vara lik.
Jaja, det är la bara till att inse att man ser ut som ett jävla missfoster då ...

Ps. Sjuk jävla kväll igår ... både ett och annat hände ... ibland spårar man.

No comments: