Richies Palace

Följ min kamp!

Thursday, October 26, 2006

DAGENS
Dagens ord: Geggamoja.
Ja jag tycker att geggamoja är ett fantastiskt ord
och en fantastisk företeelse.
Geggamoja är en blandning av sand och vatten.
Välblandad geggamoja har en perfekt
fasthet men är ändå tillräckligt lös
för att kunna geggas med.


Dagens låt 1: Aqua - Happy boys and girls (Man blir helt enkelt en happy boy när man lyssnar på den.)
Dagens låt 2: Dire Straits - Walk of Life (är också en låt som gör en glad.)
Dagens låt 3: Orup - Regn hos mig (som dem så vitsigt spelade på radion nu när det regnar över hela Sverige och en stor storm är på väg.)
Dagens låt 4: Matt Hughes - Stir it up (vocal mix) (En fet-fet houselåt som jag trilla över på myspace. Den kommer nog slå igenom stort. Måste lösa den. Kan bara lyssna på den via myspace nu.)
Dagens låt 5: Junior Jack - See you dancin´(Junior jacks kommande släpp. Kan jag inte höra annat än via en sida men släpps snart.)

1 comment:

Anonymous said...

Geegamoja är verkligen det ord som jag starkast förknippar min dagistid med. Vem har inte kastat en perfekt näve geggamoja på sin bäste vän?