Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, October 17, 2006

ursäkt.Ursäkta mig!

17 Oktober 2006 Ursäkta mig vänner, bekanta och främlingar! Jag ursäktar mig för att det bara blivit en massa skitsnack på bloggen det senaste. Men jag är förbannat sur över att min bloggs layout verkar ha pajat, att kameran är borta, att jag inte hittar sladden så jag kan lägga in bilder från telefonen och att jag är så jävla slapp. Jag har jätte många bra idéer men inte ork att genomföra några. Allt skit resulterar i att allt går å fitt-helvete. Jag tappar kontrollen och detta går ut över bloggen. Att festa mycket är det enda jag lyckas hålla stabilt. 20:e nu är det Göteborgsfest @ Laroy ... kan bli bra ... ännu en gång skall vi visa de stela 08:orna vart skåpet skall stå;) Senare, i November, tänkte jag haka på farsgubben till Milano ... sen får vi hoppas att vi kommer iväg till Val Thorens så vi får åka lite bräda och skidor och givetvis dricka bärs och jäger på after-ski ... Men man skall leva i nuet ... just nu är klockan 01:16 och jag är sjukt sugen på en bärs ... fitta också ...

No comments: