Richies Palace

Följ min kamp!

Monday, October 16, 2006

Hej alihopa-fuckers!

För länge länge sedan snubblade jag över sidan http://www.myheritage.com/ där man kan lägga upp ett foto på sig själv och sedan få upp vilka kändisar man är lik ... Idag snubblade jag återigen över denna sida efter att Johannes "Gloggan" Larsson skrev att han hade kört en match på Chuppa och han är tydligen en blandning mellan Gisele Bundchen och Kim Jong Il ... tåls då att påpeka att Chuppa är en lätt mullig thai-svensk ... Hur som helst nu var det mina träffar som skall fram idag ... så: Här är kortet jag lät "scanna" ("konstapel Richie" heter det.) Denise Richards 71% (Namnet stämmer ju lite, hennes efternamn är ju mer eller mindre mitt titttalsnamn.) Sandra Bullock 67% (Hmmm ...) Leonardo DiCaprio 66% (Okej det kan jag väl leva med, han var ju trots allt snygg i Titanic ...) Coolio 66% (Hmmm ... en skillnad bara, han är svart ...) Will Smith 64% (Hmmm en skillnad bara, han är lång och svart ...) Bipasha Basu 64% (Hmmm, okej ...) Anna Paquin 63% (okidoki ...) Mr. T 62% (VAA????) Gina Lollobrigida 61% (hmm ... men visst ...) Fiona Apple 61% (okej då.)

Slutsats: Jag har ett aningen androgynt utseende och ser ut som en albino-neger som förmodligen skulle vara snyggare som kvinna.

Skall man se det positivt så betyder det väl att om jag någon gång i framtiden får en dotter så kanske hon kan bli jävligt snygg, kanske få jobb som modell och då har jag nåt att skryta om och kanske kan hon då försörja mig sen.

1 comment:

Anonymous said...

återigen sitter du och fabricerar lögner!