Richies Palace

Följ min kamp!

Wednesday, October 11, 2006

01:25

Klockan börjar bli mycket ... bör sova snart ... skall nog röka en cigg först, eller inte ... får se ... Har blivit fan en cigg varje natt nu, det är lite illa. Men fan vissa röker ju ihjäl sig, det är lite värre. Jag kommer kröka ihjäl mig, det är nog inte riktigt lika farligt. Ibland har jag undrat hur mycket pengar jag skull kräva för att begå självmord. En miljard? Ähh, skit samma, jag trivs ganska bra med mitt liv ... Nu är det lite segt dock, bara skit på teven ... Imorgon fyller Robert år, eller han har på sätt och vis redan fyllt, men jag grattar honom i morgon. Vi skall ut då, först skall jag och pappa köpa present åt honom, sen blir det lite middag hemma, sen drar vi nog till score med ett gott gäng. Sedan så har jag satt upp oss på listan på deep så då drar vi dit. Kan bli hur bra som helst ... tyvärr är ju vår kamera borta så kan ju inte ta bilder annat än med mobilen, men blir några sånna, har ju dock fortfarande inte hitta fitt-sladden. Jaja skit samma ... Har tänkt på en sak ... Mongoloids, is that people from Mongolia? Sen har jag också funderat på vad fan en KUK har med KOKS att göra!!!!!!? Måste lista ut det ... Återkommer ... "One of the advantages of being disorderly is that one is constantly making exciting discoveries." - A. A. Milne (1882 - 1956) Peace på er slemfittor!

No comments: