Richies Palace

Följ min kamp!

Thursday, October 05, 2006

Ps3.

Ps:et nedanför borde ha haft en två efter sig ... det borde alltså ha stott Ps2. Men det finns iofs. ett prblem med att skriva Ps2 och det är ju att det kan missuppfattas med PS2, playstation2 ... Nu kommer ju playstation 3 också så nu kan även detta PS blandas ihop med den den satans spelkonsolen från SONY ... SNart ger jag ett PS4 ... bara jag hinner innan dem har uppgraderat sina jävla fittkonsol! Ps4. Erik och Anton har gjort en låt med Calle P och GUBB! GUBB!!!!! haha sicken grej ... dem har blivit signade också ... skönt ... skönt att man har polare på nattklubbar så kröket blir bliggare också .... snart är det STHLM och GBG-middagen på Laroy som gäller .. då jäblar ... Nej nu ska jag pissa, pissa kors med .... SOm jag sa till svart-taxi-chaffisen: PEACE! Ses i helgen!

No comments: