Richies Palace

Följ min kamp!

Saturday, September 30, 2006

Ps.

... Det var Mingans 20-årsdag igår, så vi var ett gott gäng. Först var vi på Ish, sedan drog vi några stycken till Wish där Foffi och C/O hade premiär för en ny klubb där, jag var först skeptisk till att gå dit, kommer ju ihåg hur det var när det var kompaniet. Sedan renoverade dem det lite och ändrade lite och bytte namn till Wish, men det var fortfarande inte så bra. Fok snacka om att det var fräscht nu, jag sa att jag visste att dem renoverat ... men så fel jag hade ... jag visste fan inte att dem hade renoverat en gångt till, och nu är det ju riktigt najs ... Så vi var där på fördrink och så ... festade där, sedan kilade jag bort till Honey, kommer inte riktigt ihåg om jag var själv eller inte ... jag var nopg jävligt full då ... hängde i köket ... sedan drog jag hem ... Jag tog lite bilder med min telefon när vi var på Ish, för Mingan och Robin hade väldigt roliga brillor ... Skall se om jag hittar sladden så jag kan lägga in dem på datorn och ladda upp dem här ... Vill ni desperat se dem innan så får ni la kontakta mig och få mitt nummer så kan jag ju skicka dem som MMS. Sug min KUK. Ds.

No comments: