Richies Palace

Följ min kamp!

Wednesday, September 13, 2006

Hello!

Vill bara börja med att säga att jag hatar er och fattar verkligen inte varför ni läser det här, om det inte är så att ni söker självförkastelse och självförnedring bör ni genast dra härifrån. Vad det gäller att komma hit för att söka någon form av mening eller form av svar så glöm det direkt. Det enda jag kan erbjuda er är att ni introverterar så mycket att ni slutligen ser ut och känner er som en inåtvänd snigel med tentaklerna upptryckta i röven. Jag känner inte er, ni känner inte mig. Jag hatar er, ni har dock inte lärt er att hata än. Internet är en meningslös grotta, precis som vilken grotta som helst bara det att man inte kan få klamydia eller gonoré i den. Med detta enkla konsisa anförande ämnar jag er med ett citat från H. L. Mencken: "A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin." Yours, Rickard A. Nilsson

No comments: