Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, September 22, 2006

05:13 God morgon! Gick upp för en liten stund sedan, vaknade mycket tidigt i dag. Ricky kom och hälsade glatt på mig, jag trodde han var hungrig så jag hälde upp lite torrfoder med vatten för att dra en stund, sedan satte jag mig vid Ronnies data, Rickay kom in, efter en liten stund stank det skit, Rickat hade lagt en stor höh med skit på golvet, Ronnie som fan inte hade lagt sig var i duschen, jag sade till honom så fick kan plocka upp det, fy fan vad det luktar asså, luktar forfarande lite grann:S Bättre att tänka på champagne och festen i kväll då! Tja på er bögjäfvlar! YEAAAH!! "Perhaps I am a bear, or some hibernating animal underneath, for the instinct to be half asleep all winter is so strong in me. " - Anne Morrow Lindbergh PS. Citatet stämmer nästan in på mig, fast istället för att sova så gör jag det bästa av saken, festar som fan, vissa krogar är helt underbara när det är vinter, först fryser man lite utanför inna man kommit in, sedan hänger man av sig rocken och sveps in i nattklubbsstämningen, svettas och skådar kondensen på rutorna ... underbart!

No comments: