Richies Palace

Följ min kamp!

Thursday, September 28, 2006

Jag har nästan glömt av att jag lova er att uppdatera dagligt:S Sorry fan ... SÅ här kommer en snabb resumé av vad som hänt i mitt liv: Fredags: Var först på fst hos Olle i Linné ... drack folkbärs ... typ 8 stycken ... rökte cigg ... gjorde några snabba graffiti skisser, blev likosm sugen efter att ha bläddrat i den feta boken "hip hop files" Sen när "festen" började dö ut så drog jag ner på stan och traskade ensam till Honey, men väl inne på honey är man aldrig ensam ... Jag hade dåligt med deg med mig denna kväll så tur är väl att man har VIP-kort å slipper inträde:P Och som alltid när jag har lite deg så lyckas jag ändå blir som mest full ... det första som hände mig när jag klev ner i honey-grottan var att jag stötte på en irländare, vi tjötade en del och han bjöd mig på bärs, han och han polare verkade gilla mig. Sedan gled jag in i vipen, träffade polare ... Fok, Cevat och Robin dök upp, Robin hade en bärs att bjuda igen sedan ett tidigare tillfälle ... så ja jag fick en del bärs å så, och köpte lite själv ... blev gött full ... hoppade in som DJ en liten stund då det faktiskt inte fanns någon fast DJ i vipen ... Sedan blev klockan fem och det var dags att gå hem (fint rim där). Så jag drog ut, tog en svart taxi och åkte hem ... 130 spänn, ganska bra pris ... rökte några cigg ... tittade på porr ... runka ...däcka. Lördag: Vakna mitt i natten med sprängande huvudvärk, JAG! JAG som brukar skryta om att jag aldrig blir bakis! Undade en stund, sedan slog det mig att jag på något konstigt vis inte hade käkat ordentligt på två dygn ... somnar om ... vaknar, känns fortfarande som om huvudet skall explodera ... går in i duschen, lägger mig på duschgolvet, spolar med lagom varmt (nästan svalt) vatten ... däckar ... vaknar anska mycket senare, runt 1 på eftermiddagen ... skrynklig som en 84-åring ... Går upp, snurrig som fan ... lägger mig med bara handduk i brorsans säng ... däckar. Vaknar runt 7 på kvällen ... msn, musik, porr, runk ... Snackar med Carl han tänder min gnista igen, visst fan skall jag ut idag också! 80-tals kväll på Cheers ju! Så jag drar dit! Festar igen ... men ganska lugnt, hänger mest vid dj-båset med carl ... sen är det dags att dra vid tre då dem stänger ... jag och Carl går och tar vagnen ... Träffar Erik på vagnen, vi träffade även honom när vi åkte in, han bjöd på bärs, det var gott, nu bjöd han på BK-pommes, nästan lika gott. carl gick av i Hagen, jag och Erik i K-berget ... vi slog följe, eller han följde mig, vi tjötade graff, sen blev jag skitignödig och gick in för att skita, käka, runka och sova ... Söndag: var bara sleten ... Inget att berätta om, bara sega hela dagen om jag inte misstar mig ... Måndag: 25:e och Löning ... jag vaknar lite smått krasslig, men skall in till stan för jag, Robert, Gloggan och Sebbe skall gå och se derbyt, IFK - GAIS ... jag och Robert åker in till stan ... Fotar lite ... går i affärer, jag köper en jacka ... Vi träffar Mingan och Jossan vis sense, dricker en läsk med dem ... Sedan ringer Sebbe, vi möter honom vid Dubliner ... Två kvinnliga poliser misstar mig för huligan och börjar fråga frågor om kvällen ... jag slingrar mig som en orm ... Sen drar vi och köper BÄRS på 7 eleven ... sätter oss och krökar i kungsparken ... drar sedan mot Ullevi, först möter vi Gloggan vid Valand ... träffar även Henke ... sen hänger vi utanför Ullevi, sen går vi in ... vi krökar lite mer ... matchen börjar ... vi tittar, vi skriker ... inga mål, halvlek slut, vi pissar och köper bärs ... andra halvlek börjar, vi tittar, skriker, dricker bärs ... inga mål, matchen sluta 0-0 ... segt som fan, men GAIS:arna kan fan se det som en vinst ... Jag är lite krasslig ... vi drar till cheers, dricker mer bärs .. blir fulla, jag och sebbe köper cigg, röker cigg, blir fullare, pissar, jag somnar (steg upp kl halv sex på morgonen och har fortf. inte ätit ordentligt ...) jag och fnasket drar runt 12 halv ett, dem andra stannar ... vi tar vagnen, somnar på vagnen, vaknar i saltholmen av att chaffisen väcker oss ... åker tillbaka, han går av i Långedrag, jag i K-berget, traskar hem ... seg som fan ... ÄTER! sen runkar jag och somnar ... Ps. på väg från Ullevi till cheers lekte vi huliganer, jag slog Sebbe en hel del, han fick ont. Ont i sin hand. tisdag: Vaknar, är sjuk, degar hela dagen. Onsdag: är fortfarande lite sjuk. Har vänt dygnet, sover hela dagen ... Torsdag: vaknade runt fyra på natten, och har degat i soffan ändå sedan dess, nu är klockan 14:30, jag har laddat ned typ 500 låtar i dag ... typ 450 rock klassiker ... och nu skall jag nog iväg till Frölunda Torg och fixa lite saker ... Tjabba! Hittar på ett eget citat i dag ... "dagar går förbi, nej det gör dem fan inte, dem snarare springer!" - Rickard Nilsson

No comments: