Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, September 22, 2006

VIKTIGA NYHETER!

Viktigt meddelande till nationen! Jag ger er mitt löfte om att uppdatera min blog MINST en gång om dagen, men var uppdatering kommer bli mer konsis. Jag kommer också minst en gång i veckan att lägga upp något form av alster, antingen något jag skrivit, ritat, målat eller fotograferat (alltså riktigt fotografi, inte självporträtt eller så.) Jag skall alltså bli en ÄKTA "blogger". Så se till att kika in titt som tätt nu, jag lovar, ni kommer inte bli besvikna. Jag kommer även börja dela med mig mer av mig själv. Jag kommer också att lägga up veckans låtlistor, och lite andra typer av listor. Och om ni börjar använda er av funktionen "kommentera" så kommer ni kunna få nöjet att bli mer interaktiva i mitt liv, ni kommer t ex. få välja mellan olika scenarion som jag kommer att utföra. Och ni får även möjlighet till att påverka mina dagliga beslut, ni kan se mig som ett litet dataspel. Ni skall liksom känna att ni verkligen blir en del av mitt liv, lite som en egen liten dokusåpa fast med bara en deltagare. Är ni med? kan ju bli hur kul som helst det här. Nu skall jag bara sätta mig och fila lite på detta, återkommer snart! Puss på er! Rickard - online since 1993.

No comments: