Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, September 19, 2006

Helvete!

Hej! Orkar inte ge er slöfittor en redig uppdatering nu, men det kommer senare. Hur som helst så dygnar jag i dag (Sitter uppe hela natten och dagen för att vända dygnet rätt). I natt var även Osberg och Sebbe hemma hos oss. Så jag och Robert "Järnvägen" Nilsson och min andra bror Ronnie "datafreak" Nilsson softade med dem. Vi hyrde filmen "Aristiocrats", sjuk men mycket intressant, fast det var det bara jag som tyckte. Skit samma. Jag körde sedan in kuken i Osbergs käft, han bet av den, svalde den hel, sket sedan halvt ut den, så där så att halva kuken stack ut genom hans bleka, dallriga och sjukt håriga röv. Han knep åt så gott han kunde med sin sönderknullade ringmuskel och fick ett relativt fast tag om kuken med röven och knullade mig sedan i min oskuldsröv, hårt som fan med min egen kuk utstickandes ur hans röv. Sedan lämnade han min kuk i min röv och stoppade in sig egen så djupt han kunde och då kom Sebbe och tog hans pungkulor i käften och bet hårdare och hårdare i dem tills dem slutligen spräcktes som finnar mot en spegel och blod och sagge sprutade över oss sedan skar Sebbe av Davids kuk med ett papper och lät den sitta kvar i min röv och tryckte sedan in sin monsterkuk så lång i mig att min egen kuk som david hade lämnat framför sin egen, våldsamt trycktes ut mellan mina fylliga läppar som fick kuken att spruta. David började nu fistfucka mig där min kuk en gång hade suttit, allt medans Sebbe tryckte mig i röven så att även Davids (Osbergs) kuk ploppade ut genom munnen. Jag drog ut den och slet bort Osbergs fist från mitt hål, sträckte mig efter häftapparaten och häftade fast davids kuk där min innan hade suttit och sedan tryckte jag in den i hålet där den innan hade suttit fast på honom. Sedan kom vi allihop, sprutade all sagge i en skål, hälde det över Robert och Ronnie och med hjälp från Ricky (vår Rottweiler) slickade vi sedan upp det från dem, Ricky blev dock lite väl sugen och bet av Roberts kuk och sket ut den på Ronnie. Sedan garvade vi allihop och frågade oss vad vi egentligen höll på med, vi skrattade bara och sa att vi har förmodligen just precis förvandlats till sofistikerade aristokrater. Nästa gång skall vi nog ha med några blåblodiga nyfödda bebisar i vårt nummer. Hej då! Ps. Om ni ändå glider in här och kikar så kommentera också för helvete! Och nu ett citat: It's just human. We all have the jungle inside of us. We all have wants and needs and desires, strange as they may seem. If you stop to think about it, we're all pretty creative, cooking up all these fantasies. it's like a kind of poetry." - Diane Frolov and Andrew Schneider ____________________________________________ För att ändå ge er något att titta på så lämnar jag er med en bild på "Sabrina - Tonårshäxan" när hon är helt fenomenalt vacker och en på vilken hon ser ut som fan ... SNYGG!! SKABB!!! Peace yao!

No comments: