Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, September 22, 2006

En missad blog-dag.

Där har ni mig, inget skumpa-kort idag ... men tro mig, det kommer i nästa uppdatering ....

Ja jag har glömt att lägga upp den, men det var en dag här nu nyligen som mitt internet låg nere av en alldeles särskild anledning, men tro fan att jag skrev blog ändå, så nu slänger jag upp den. Sitter för övrigt i skrivande stund ocg käkar nygrillad kyckling! Så jävla gott, men ni får säga till om det blir kladdigt. så då börjar vi: 21 September 2006 10:30: jag sätter på filmen "Running scared" på datorn. Tittar och det visar sig precis som jag trodde vara en mycket intressant film, häftig, fartfylld, blodig, rå, rapp. 11:45: Pappa kommer hem, han börjar berättigat tjöta på mig om en faktura jag skall betala i MITT företag, egentligen skall jag inte vara så slapp att han får påminna mig. Men men ... han blir lite sur före att jag skjuter upp på det och säger att jag skall göra det sen, tror ni det är gjort än? nej, farsgubben har så rätt så; man skall inte skjuta upp på saker. hur som helst så upptäcker han att lillbrorsan Ronnie ligger och sover, han frågar honom varför, Ronnie lyckas bara mummla fram något "vet inte." Pappa blir rasande, skriker något om vad han skall göra med bredbandet (modemet syftar han på) slänger ut det i korridoren och ställer sig och hoppar på det. Jag små-ler i smyg och ser sedan klart på filmen. Ronnie fortsätter att sova.

12: 01 Nu när jag sett klart filmen tänktr jag googla regisören, men kommer på att det går ju inte.

så ...

... jag plockar upp modemet ur sopkärlet i hopp om att det forfarande skall funka. Kopplar in det, det lyser men nej, jag får ingen uppkoppling :S

Pappa är nu lugn, han lagar mat helt harmonisk, han berättar att det ändå var fel på vårt modem och att vi ändå behöver köpa nytt. Så bra då.

Men jag försöker en stund att få det trashade modemet att fungera, sen ger jag upp, blir uttråkad och bestämmer mig för att raka håret istället. Går upp för att hänta trimmern i badrummet där uppe, men det är upptaget. Går in i köket och hämtar lite av gårdagens mat istället. Och går ner igen för att värma det.

12:15: Så där ja! Dags att äta då!

12:20 Då är det bara något att dricka som fattas då ... BRB

SÅ DÅ!

12.24 Back! Äpple & Päron-juice satt bra i strupen ... Nu skall jag se om jag kan få tag på hårtrimmern, nu spelas Justin Timberlakes senaste låt "sexy back" på radion hör jag, annorlunda låt, finne en rätt fet house remix på den ... 12:27 har trimmern nu, så in i badrummet och korta ner håret nu:P

13:56 Så jag rakade mig nu på det absolut kortaste, blev väldigt kort, men lika bra det då det ändå växer ut så fort. Jag tog sedan en dusch och passade på att raka och ansa kuken också:P Alltid lika ball(e) att göra det:D Sedan gick jag ner och bytte om och passade på att röja lite grann nere hos mig, det slog mig även då att mitt pass låg i min väska (har undrat över vart det har varit). Så jag rensade lite låg fan en gammal ölburk sedan kräftskivan under soffan och det var gammal bärs i den, luktade illa. Hittade även en spindel som kröp på väggen, dödade den. Nu har jag lite grejor som rör företaget att göra, pappersarbete och sådan skit ... Tjabba. 14:04 Im Signing OUT!

Så ja det var den bloggen. nu skall jag jobba på att hålla bloggen uppdaterad dagligen utan sådana här eftersläp.

Nu skall jag dra på fest hos en polare, han heter Olle, några av mina polare är redan där, min lillbror Robert också, Ronnie är och ser på håkan hellström på Lisberg. Nu skall pappa köra mig i alla fall

hej på er bitches och bögjävlar!

No comments: