Richies Palace

Följ min kamp!

Tuesday, March 20, 2007

Våren är här!


Underbar vårdag i dag.
Dock skall jag jobba natt så måste
vända dygnet genom att sova på dagen.
Segt som fan. Nå ja.
Njut nu fär fan era jävla pissmyror!

Jag lämnar er här med ett vårtecken
som jag fotade i trädgården
för en liten stund sedan. Dock
råder svrt-vitt fortfarande här,
så det blir inte så värst färgglatt.
För övrigt har jag ett antal små projekt
på gång som kommer upp här snart.
Bland annat filmen :
"Ingvar Kamprad.- Världens fjärde rikaste man"

Slutligen lite sval, somrig house som ni bör ha i er iPod nu!

Solu Music Feat. Kimblee - Fade (Grant Nelson big room vocal mix)
Fallen Angels - City Life (Herd & Fitz mix)
Roger Sanchez - Another Chance
Flanders - By my side
Stonebridge feat. Therese - Put em high
Michael Gray - Borderline¨
Daft Punk - High Life
Mayhem & Bones - Feels Good (Club mix)
Miami Sound Collective - So Alive (Retro club mix)
Heiko Maiko - Glücklich
Kaskade - Let you go

No comments: