Richies Palace

Följ min kamp!

Friday, March 23, 2007

GP, Honey och what ever ...

HAHA, läste just kommentaren på min post
två inlägg under här. Någon har tipsat mig
om att något jag lite halvironiskt skrev på flashback
för ett tag sedan nu har citerats på GP.
Det var angående våldtäktsmisstankarna
(som väl nu mera är mer än bara misstankar då
jag såg på TV senast imorse att dem har omhäktats) mot
folket från honey. Jag skrev lite snabbt om det.
Jag var liksom inte direkt förvånad över att
sådant här hände i just Göteborg. Och min
erfarenhet av Göteborgs uteliv är allt annat
än ren och fin. Misshandel, droger, diskriminering
,
utnyttjande etc. är ju bara några av de företeelser
man hinner se mycket av under 4 år på Göteborgs
"schtekigare" klubbar. Men va fan väntar man
sig å andra sidan? Vem har någonsin påstått
att utelivet är renstädat? I många fall så gör
även tjejer på nattklubbar allvarliga anspelningar
på sex. Anspelningar som kan misstolkas.
Det är helt enkelt den dekadens som råder på
nattklubbar som skapar sjuka situationer.
Kan dra några klassiska historier senare.
Här är i alla fall artikeln i vilken mitt inlägg
delvis har citerats:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=334702&ref=rss

No comments: