Richies Palace

Följ min kamp!

Saturday, March 24, 2007

I LOVE FAME!

Visst fan är vi kändiskåta i Göteborg!
Känns som att vår totala avsaknad av RIKTIGA
kändisar skapar ett vakum som med en ynka
kändis skapar ett sug som kan få suget från samtliga
av göteborgs nattklubbsfnasks kuksugarläppar
att framstå som minimalt. I går var Peter Dalle
Park Lane, på Park Lane var även Rickard Nilsson
med sina små fnask och sina vänner. Peter Dalle
är ett geni så inte inte ens Lill´Rickard kunde
stå emot vakumets krafter. Dock var det ett
av mina små fnask som, efter att jag hade uttryckt
hur genialisk jag finner honom, hade gått fram till
honom och sagt till honom att han skulle hälsa
på mig. Kändes väl så där ... hur som helst han hälsade
jag hälsade tillbaka, presenterade mig och han
presenterade sig tillbaka, "angenämt" sade jag.
Kändes väl lite så där ... men all min respekt åt
honom! För övrigt var det en rätt fet kväll i går!

Ps. Lack man blur över att se så extremt liten ut på bilden.
Jag ÄR faktiskt längre än Anna SKOOG.
Ps2. Fan vad (DJ) Alex Moreno suuuger. Har aldrig hört
en så dålig spelning på park. Jävla tiesto-replik. Tiesto suger.
Dem spelar ju fan bara partilletechno och trance.
Fy fan. Och när han väl spelade house så var det gamla
sönderkörda mainstreamdängor.
"Bdam bam bam bam bampa bara bara"
*nynnar på Outwork - Elektro"
En låt jag dock ALDRIG får nog av är:
Felix Da Housecat - Ready to wear (Benny Benassi remix)

No comments: