Richies Palace

Följ min kamp!

Thursday, March 29, 2007

I går=Underbar dag. I dag=Jag blev förälskad.

I går var riktigt klockrent faktiskt. När jag kom hem från jobbet
runt klockan 12 så drog jag och min bror ut och mötte Ole,
sedan åkte vi in till stan och göttade. Vi köpte en låda hof
på systemet och satte oss sedan vid vallgraven vid storan.
Vi satt där och njöt, hinka bärs och njöt lite mer. Och allt eftersom
så började fler polare trilla förbi och efter att par timmar var vi
ett jävla gött gäng. Så då gick vi och köpte mer öl. Njöt några
timmar till. Sedan splittrades gänger ett tag och några av oss åkte
till Jeffreys för att se matchen men vi efter en bärs där så ångrade
vi oss och åkte till PC och mötte några av dem andra där plus
några, för kvällen, nyförvärv. Allt var trevligt tills Sverige förlorade.
Då drog jag ut, inkasserade en hunding av min bror och tog en taxi hem.
I dag var dett upp och jobba tidigt, bakis som faaan. Jobba jobba.
Sedan passade jag på att slinka in på film, kom in mitt i den nya
Mr Bean filmen och det var då det hände, jag blev förälskad, nästan
i alla fall. Så alla tjejer där ute, tyvärr, jag måste göra er besvikna
och erkänna att jag nu bara har ögon för en person! Emma De Caunes!
Filmen var för övrigt över min förväntan, i alla fall att bedöma från
vad jag såg. Se filmen och bli förälskade ni med för fan! Behövs mer
kärlek i detta underbara väder! Nu funderar jag på att ragga tjejer
på internet och sedan dra in till stan och köpa nya bågar, tappade ju
för faaan bort mina svindyra PRADA på deep förra sommaren:S
Jag tappade fan mycket den sommaren, klocka, kamera, brillor,
väska, förståndet och allt där till. Nå ja, jag skall inte bli långrandig!
Tja!

Ps. Ses i sommar;)

No comments: