Richies Palace

Följ min kamp!

Wednesday, February 07, 2007

Msn

Följande msn-dialog skedde runt 11:50 i dag (onsdag, 7 februari 2007):

"Erik the viking säger:
grattis
Rickard /Richies Palace Konstgalleri! säger:
Grattis?

Du har precis skickat en vibb!

Erik the viking säger:
din namnsdag idag noobstar
Rickard /Richies Palace Konstgalleri! säger:
jassååå ... tack då
Rickard /Richies Palace Konstgalleri! säger:
:P
Erik the viking säger:
hehe du har inte koll längre:)
Rickard /Richies Palace Konstgalleri! säger:
aldrig haft koll på det ...
Erik the viking säger:
tur att ja har koll på de då
Rickard /Richies Palace Konstgalleri! säger:
jaa:
Erik the viking säger:
^^"

Där ser man!:D Så alla ni andra nötter får gärna haka på och börja gratta
mig på min namnsdag. Namnsdag är dock någonting jag aldrig har haft
koll på och aldrig heller firat, jag ser faktiskt ingen direkt mening med det.
Det är ju liksom tusentals som skall fira samtidigt då. Hmmm ... nå ja.
För övrigt har jag på sätt och vis aldrig namnsdag eftersom att min
stavning (Rickard) sällan är den som används i kalendrar.

No comments: