Richies Palace

Följ min kamp!

Thursday, August 09, 2007

Ett smärre helvete.

I skrivande stund har jag just precis början skriva.

Fyndigt värre. Men jag har också insett att det krävs en viss

diciplin för att vara en "äkta" blogger. Man måste liksom

förse folket med kontinuitet vad det gäller uppdateringar.

Helst dagligen. Vet inte om jag kan klara det, min egna brist

på diciplin är nämligen min största fiende. Tänker inte skriva

mycket mer nu. Kan bara säga att saker och ting går i rätt

riktning. Min lya är nästan helt storstädad nu.

Snart skall jag ändra utseende på bloggen. Bloggen skall ju

nu mera handla om jag som ängel i kampen mot mig som Djävul.

För övrigt tror jag att jag har utvecklats till shop-a-holic.

Jag skall bara för skrytsamhetens skull rabbla upp allt jag köpt det senaste:

Ett par Acne-jeans,

ett par Prada-jeans,

en farfarströja från emilio,

ett linne från HM,

en vit långärmad safari-skjorta från Matinique,

en "dam"-väska på Wedins,

ett par skor från Lacoste,

ett par jeans från D&G,

ännu ett par Acne-jeans,

en jacka från J.Lindeberg,

en Frankie Morello t-shirt,

en t-shirt från HM,

ett par skor från Bensimon,

En grå hoodtröja med zipper på Stadium,

en Ralph Lauren piké från wimbledon kollektionen,

en polo-pike från La Martina,

en Ralph Lauren-piké med nummer på,

en långärmad t-shirt från We are Replay,

en kortärmad safariskjorta från emilio,

och så har jag just nu glömt minst två "items".

Tack för mig!

No comments: