Richies Palace

Följ min kamp!

Sunday, July 22, 2007

Back on track!

Okej, nu har jag beslutat mig för att börja blogga igen,
men nu mera i en helt annan form. Det är så gott som slut
på idiotin, i alla fall här på bloggen. Jag kommer nu istället
att dela med mig mer av mina innersta tankar och så kommer
ni att få att följa mitt krig mot mig själv i strävan efter att bryta
igenom från att vara en slapp jävel tll att bli en framgångsrik
entreprenör. Jag kan alltså inte lova några skratt,
även om jag faktiskt tror att det kommer dyka upp en
hel del roliga situationer. Jag kommer inte heller att krångla
lika mycket med att få upp bilder etc. utan bloggen kommer
vara mer baserad på text. Hela bloggen kommer antagligen
genomgå en stilmässig makeover, så väl utseende som uttryck.
Från och med nu komme rjag inte bry mig om besökarantal etc.
utan kommer alltså att blogga till största delen för att skriva av
mig angående mina egna begrundningar. Men ni kommer alltså
att få följa med på min resa som antingen kommer att leda
till framgång och otrolg lycka, eller konkurs, skulder och misslyckanden.

Spänn fast er med fyrpunktsbälten, för nu kör vi!

No comments: